S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

RESTORER & Lubricant Engine CSL obnovovač motora

24.02.2022

RESTORER & Lubricant Engine CSL obnovovač motora

Obnovovač motora a mazania RESTORER & Lubricant engine CSL RESTORE pre obnovu výkonu motora

Obnovovač motora a mazania RESTORER & Lubricant engine CSL prípravok RESTORE pre servis a obnovu motora auta za jazdy ktorý udrží motor trvale vo výbornej forme, bez nutnosti nákladnej mechanickej opravy.

Každé balenie RESTORERu obsahuje mnoho miliard mikročastíc CSL, patentované zlúčeniny troch kovov (meď, striebro, olovo), v presne stanovenom pomere o velkosti menšej ako 1 mikrometer rozptýlených v malom množstve neutrálneho motorového oleja, ktorý na jeho zloženie a vlastnosti nemá vplyv, RESTORER nie je aditívum. Olejová náplň v motore plní len funkciu nosného média, ktoré mikročastice CSL dopraví na správne miesta v motore. 

Mikročastice CSL ( meď, striebro, olovo) z prípravku sú za chodu motora spolu s olejom v mazacom systéme dopravené ku všetkým trecím plochám, kde sa v olejovom filme dostanú do poškodených miest a pod vysokým tlakom a teplotou vyplnia ryhy a mikroskopické nerovnosti trecích povrchov. Tým vymedzia nežiadúce vôle a zároveň vytvoria na trecích plochách vrstvu, ktorá obmedzuje vnútornú treciu stratu motorov. Efekt je jednoznačný. Vymedzením vôlí dôjde k utesneniu spalovacích priestorov valcov motora (nižšia spotreba oleja a paliva), k obnove pôvodných kompresných tlakov (zvýšenie výkonu a zníženie emisií), k obnoveniu všetkých trecích plôch (predľženie životnosti), a zníženie koeficientu trenia (tichší, pravidelný chod a nižší stratový výkon motora).

RESTORER sa aplikuje do štandardného motorového oleja, ktorý pôsobi ako jeho nosič v motore - neprídáva sa do olejov pre zníženie trenia obsahujúcich rastlinné estery (ako castrol Magnatec alebo závodné vzorce, ako je Silkolene 'R') a do olejov ktoré sú formulované na polarizáciu kovov pretože tieto oleje budú odpudzovať častice  RESTORER CSL™ od kobových povrchov motora a tým brániť obnove opotrebovaných povrchov v motore

RESTORER nahradí opotrebované kovové súčasti motora na ich trecích plochách opäť kovom a súčastne vytvorí vysoko klzný povrch, ktorý výrazne zníži vnútorný stratový výkon motora spôsobený trením.

Dávkovanie - Engine RESTORER & Lubricant CSL pri každej druhej výmene motorového oleja:

Návod k použitiu Engine RESTORER & Lubricant CSL

  • Pred každou výmenou oleja použite prípravok na čistenie a preplachnutie motora /kúpite na čerpacej stanici, alebo v obchode s auto-moto), ktorý dokonale vyčistí celý mazací systém motora.
  • Vymeňte náplň motorového oleja vrátane olejového filtra.
  • Pred aplikáciou RESTORERu dôkladne pretraste obsah nádobky.
  • Aplikujte RESTORER, podľa množstva uvedeného v tabuľke, priamo do novej náplne minerálneho, polosyntetického alebo syntetického motorového oleja tak, aby hladina oleja po aplikácii RESTORERu zodpovedala predpísanej úrovni podľa výrobcu.
  • Prvú aplikáciu vykonajte najlepšie pred dlhšou jazdou (cca 100-150 km).

Prázdne nádobky, použitý olej a filter odovzdajte prosím, na príslušnom recyklačnom zbernom mieste – chránite tým svoje životné prostredie.

DOPORUČENÉ DÁVKOVANIE RESTORER -u

Upozornenie

Podľa niekoľkoročných skúseností s RESTORERom doporučujeme pri určení správneho množstva brať na zreteľ rozdiely v opotrebovaní rôznych druhov a značiek motorov.

Preto uvedené dávkovanie je iba orientačné, a stav každého motoru treba posúdiť individuálne.

V prípade mechanického poškodenia (prasknutý, alebo nadmerne opotrebovaný piestny krúžok) RESTORER nezaručuje optimálnu nápravu.

Objem valcov 
motora
Počet najazdených kilometrov Osobné autá
Množstvo Poznámka *
600-1.600 cm3 70.000-100.000 250 ml
100.000-150.000 400 ml
150.000-180.000 500 ml
180.000-250.000 650 ml
1.700-2.000 cm3 70.000-100.000 400 ml
100.000-150.000 500 ml
150.000-180.000 650 ml
180.000-250.000 750 ml
2.000-3.000cm3 70.000-100.000 500 ml
100.000-150.000 650 ml
150.000-200.000 750 ml
200.000-300.000 800 ml900 ml
2-3 valcové motory a motocykle 90.000-a viac 250 ml Pozn.*
90.000-160.000 400 ml Pozn.*
Nákladné autá 10-15 litrov oleja 1.000 ml

Pozn.*

Existuje výnimka: niektoré 4-taktné motocykle (napr Honda) a štvorkolky majú mokrú spojku. Aby sa zabránilo kontaminácii spojkových lamiel, neodporúčame pridávať obnovovač Engine Restorer CSL do týchto vozidiel.

Engine RESTORE CSL je vhodný do všetkých štvortaktných benzínových a naftových motoroch, s výnimkou motorov HEUI (hydraulicky akumulované elektronické vstrekovacie dieselové motory), motorov VVT-Li (VVT Lift-intelligent) a iných motorov VVT, ktoré využívajú motorový olej čerpaný pri vysokom tlaku ako hydraulický pohon na úpravu iných funkcií motora. Tieto motory netolerujú častice CSL v oleji.

RESTORER je možné bezpečné použiť v štandardných dvojpalivových a LPG motoroch, najštandardnejších (mechanických) motoroch VVT a motoroch s turbodúchadlami a katalyzátormi.

RESTORE sa nemá používať v prostredí mokrej spojky ani v zmesi Petroil.

RESTORER engine CSL predstavuje "servis za jazdy" pre všetky štvortaktné motory, ktoré majú najazdených viac ako 50 000 – 70 000 km.

Dokáže udržať motor auta vo výbornej forme o výrazne dlhší čas oproti motoru, ktorému bola dopriata len štandardná starostlivosť. Oddiali čas nutných nákladných a mechanických opráv vzniknutých opotrebením motora, ale dokonca im aj pravidelnou aplikáciou predchádza.

RESTORER udrží motor trvale vo výbornej forme, bez nutnosti nákladnej mechanickej opravy.

Účinok Restorer-u je zameraný na zmenu stavu motora, nie stavu oleja. Z tohto dôvodu sa nazýva a klasifikuje ako prísada do motora, nie prísada do oleja a to napriek tomu, že sa pridáva do oleja v kľukovej skrini motora.

Dôsledkom pôsobenia RESTORER-u je významné predĺženie životnosti motora, znížená spotreba pohonných hmôt, minimalizácia spotreby motorového oleja a bezpečná prevádzka.

www.restore.sk

Najčastejšie kladené otázky k prípravku RESTORE engine RESTORER & Lubricant CSL

RESTORER & Lubricant engine CSL prísada do motora obnovuje opotrebovaný povrch všetkých kovových kontaktných plôch ROVNOMERNE. Zregeneruje všetky trecie plochy v motore ako na ojničných a hlavných ložiskách a na ložiskách vačkového hriadeľa. Okrem toho zregeneruje trecie plochy v spaľovacom systéme - medzi valcom motora a piestami.

Obsahuje kovové mikročastice (olovo, meď a striebro). S motorovým olejom sa dostáva medzi kovové kontaktné plochy, kde koriguje opotrebenia spôsobené prevádzkou. Obnovuje tlak vo valci, vytesní medzery v ložiskách a rozvodoch a zároveň vytvára zrkadlovo hladký povrch.

Engine RESTORE CSL je vhodný do všetkých štvortaktných benzínových a naftových motoroch, s výnimkou motorov HEUI (hydraulicky akumulované elektronické vstrekovacie dieselové motory), motorov VVT-Li (VVT Lift-intelligent) a iných motorov VVT, ktoré využívajú motorový olej čerpaný pri vysokom tlaku ako hydraulický pohon na úpravu iných funkcií motora. Tieto motory netolerujú častice CSL v oleji.

RESTORER je možné bezpečné použiť v štandardných dvojpalivových a LPG motoroch, najštandardnejších (mechanických) motoroch VVT a motoroch s turbodúchadlami a katalyzátormi.

RESTORE sa nemá používať v prostredí mokrej spojky ani v zmesi Petroil.

RESTORER – "servis za jazdy" pre všetky štvortaktné motory, ktoré majú najazdených viac ako 50 000 – 70 000 km.

Pravidelným používaním RESTORERu získate:

  • obnovenie pôvodného výkonu motora
  • tichší a pravidelný chod motora
  • zníženie spotreby oleja a paliva
  • predľženie životnosti motoru
  • zlepšenie studených štartov
  • zníženie emisií CO a HC

Kúpiť RESTORER Engine CSL & Lubricant prísadu na obnovenie výkonu motora

CHCEM PORADIŤ

NjdhNj